Personatges de ficció

Aquesta sèrie la vaig realitzar el Nadal de 2005-2006. La finalitat era l’expo conjunta que ens haviem proposat la meva amiga i alumne MªJosé Codosero i jo, pel B’Art de l’Ateneu de Cerdanyola del Vallès.
La vàrem anomenar “38 personatges de ficció”, doncs 38 eren els treballs exposats.
Encara que divertit, volíem fer un treball seriós, explicar coses de manera informal, representar situacions quotidianes, accions reals realitzades per personatges irreals, amb un rerafons per reflexionar i pensar.
Tant l’una com l’altra vàrem utilitzar el símbol (la bossa, el color, etc.) com a excusa per explicar una mica més i que, al mirar, l’espectador es divertís tant com nosaltres ho vàrem fer mentre treballàvem i, si era possible, arrancar-li un somriure.
El treball el vaig fer, bàsicament, amb fusta reciclada de palets i paper de seda, filferro i cola. En algunes obres vaig afegir d’altres elements com fang, ferros reciclats, pedretes, fustes pintades i pintura a l’oli.